Kuinka tilata materiaalia meiltä?

Meihin voi ottaa yhteyttä sähköpostilla myynti (at) lexplast.fi tai puhelimitse (+372) 5308 3646. Myyjämme puhuvat suomea, joten prosessi on yksinkertainen ja nopea. Verkkosivumme hinnat ovat pienille ja keskimääräisille tilausmäärille. Jos sinulla on suurempi pyyntö, ole ystävällinen ja pyydä tarjous. Ensimmäisen tilauksen yhteydessä meidän on tarkistettava kuljetusratkaisu ja hinta sijaintisi mukaan. Kuljetus kulkee Suomeen päivittäin. Toisesta tilauksesta kaikki sujuu nopeasti ja sujuvasti, koska meillä on kaikki tietosi järjestelmässämme.

Myyntiehdot EU: ssa ovat samat Virolle ja Suomelle, joten ehdot eivät eroa toisistaan, jos ostat meiltä tai paikalliselta toimittajalta. Ero on verotuksessa, koska meidän ei tarvitse veloittaa sinulta arvonlisäveroa, joten laskusi ovat pienemmät. Olemme AA -luokiteltu terve ja menestyvä virolainen yritys, joten voit turvallisesti tilata meiltä.

Kuinka nopea tukemme on?

Tukitiimimme on NOPEA. Todellinen ratkaisun nopeus riippuu kuitenkin joistakin tekijöistä:

  • palvelusopimuksen ehdot
  • sijainti
  • ongelman tyyppi

Helpommat ongelmat voidaan yleensä ratkaista puhelimitse tai Team Viewer -ohjelmalla. Jos tämä ei ole mahdollista, insinöörimme vierailevat luonasi mahdollisimman pian.

Tulostimen takuu - mistä se riippuu?

Tulostimen takuu kestää yleensä tehtaan määrittämän ajan loppuun asti, JOS käytetään alkuperäisiä musteita. Vaihtoehtoisia musteita käytettäessä takuu mustejärjestelmään kuuluville osille (esim. tulostuspäät, pumput jne.) mitätöidään välittömästi. On myös ollut tapauksia, joissa huonolaatuinen muste on aiheuttanut suuria ongelmia elektroniikan kanssa. Jos syynä on väärä muste, takuu ei kata osia.  Lisäksi tulostimet kestävät pidempään kuin erityisesti koneelle suunnitellut musteet. Takuua voidaan jatkaa sopimuksen mukaan tai ostetun hoitopaketin lisäksi. Teemme tarkemman tarjouksen tulostimen merkin ja mallin mukaan. Pyrimme tarjoamaan alkuperäisiä musteita edulliseen hintaan, joten sinun ei tarvitse edes harkita vaihtamista.

Kuinka tavoittaa tukitiimimme?

Huoltopäällikkömme tavoittaa osoitteessa huolto@lexplast.fi tai puhelimitse (+372) 5308 3646

Huoltopäällikkö ratkaisee ongelmasi tai yhdistää tarvittaessa teknikkoon. Hän voi myös sopia vierailulle sopivan ajan, jotta teknikkomme voi auttaa sinua parhaalla mahdollisella tavalla.

Miten teknikkomme on koulutettu?

Toimittajamme vaativat aina, että teknikot pystyvät tarjoamaan korkeatasoista palvelua. Tämän varmistamiseksi toimittajamme kouluttavat kaikki teknikot yleensä heidän koulutuskeskuksissaan. Tämä tarkoittaa, että meiltä ostamillesi laitteille saat parasta mahdollista tukea. Kaikilla teknikollamme on vuosien kokemus myymistämme laitteista. Siksi työskentelemme samojen toimittajien kanssa pitkään. Mikään ei voita kokemusta ja kokemus tulee vain ajan kanssa.

Kuinka paljon mustetta kulutetaan tulostuksessa?

Kuulemme jatkuvasti tämän kysymyksen. Ja vastaus on – riippuu. Se riippuu monista tekijöistä:

  • musteen tyyppi (liuotin, UV, värisublimaatio, vesipohjainen, reaktiivinen)
  • tulostuspään tyyppi ja tekniset tiedot
  • RIP -ohjelma ja profiili
  • millaisia töitä (tumma, vaalea)
  • materiaali (imee paljon tai pysyy enemmän pinnalla)

Suoraa vastausta ei ole. Emme käytä tehtaiden laskelmia, koska ne ovat teoreettisia eivätkä tarjoa todellista arvoa. Keräämme tietoja jokaisesta koneesta ja mustetyypistä todellisilta käyttäjiltä ja käytämme vähintään 10 000 m2: n tulostusmäärää, jotta tulokset eivät ole riippuvaisia suuremmasta työstä.

Pystymme toimittamaan tietoja useimmista myymistämme tulostimista ja musteista, joten ota vain yhteyttä.